legiaobrasileira.com.br

 2009.08.18. 14:54

Elindult a Legiao Brasileira de Capoeira csoport új, hivatalos brazíliai oldala. Végre egy szép (én is ott virítok rajta:) és hatékony oldal, sok képpel, meg videóval. Lehet nézegetni Mestre Zebrinha életrajzát, a Legiao mestereit, meg persze sok-sok filót, mert az is van.

Közben telik a nyár, de itt ugye október végéig tart:) Öreg csontjaim egyre könnyebben bírják a napi 3 fellépést, egyszerűen beleszoktam. Lehet, hogy vén koromra akrobata leszek, mert összesen nem tudtam annyi floreiot, mint amennyit most pár hónap alatt belevertem a fejembe. Szigeten nem voltam, de a lányok azt mondták, hogy a valaha volt legjobb szamba fellépés volt, kíváncsian várom a videót. Cápa (állítólag) gőzerővel készül a Showtime gálára, ahol végre tényleg nagyon kemény ellenféllel mérheti össze az erejét. Max még Brazíliában, türelmetlenül várom onnan a híreket, mert már nagyon kezdeném itt a munkát, de ehhez tudnom kell, hogy mikor tud jönni. Mlt héten gurultam egyet Olaszország 70 kg-os női pancrace bajnokával, hát le a kalappal előtte, ezer szerencsém, hogy fogalma sem volt a jitsuról, de vmi olyan erő tombol benne, hogy fél év a Max-istállóban és világbajnok lehetne.

A bejegyzés trackback címe:

https://tucano.blog.hu/api/trackback/id/tr601319778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása