Ott tartottam, hogy Recife jó hely, meg az akadémia is rendben volt.Gyorsan összehaverkodtam mindenkivel, ahogy az Braziliában illik, majd elkezdtem felfedezni a várost. Hagyjuk, hogy a földkerek legszebb strandjától 25méterre éltem egy számomra full-full-full helyen, de minden földi jó és élvezet fél kilóméteren belül elérhető volt. Nem is részletezném, hogy milyen Boa Viagem, ahol állomszép lányok röpiznek 24 órában és az rögtön megtaláltam strandos székhordó cimborámat, aki valamilyen értelmezhetetlen indokból, csak minden 2. sörömet engedte fizetni és ilyenkor mindig hozott bocsánatkérő mosollyal letéve egy háromdekás rendes 52-ve lteli műanyagpoharat. De csak és kizárólag 12 után délután hatig, mert tisztában volt az edzéstervemmel és ezenkívül csak különféle guaranás-acai-s, banános-zabos turmixokat nyomott az arcomba. Beütöm a youtube-ba, hogy Boa Viagem recife, erre kidob egy olyan videót, ahol egy kislány a vízbe szarik, amikor a víz kisodor egy hullát, én másra gondoltam, de nesze nektek:

 

Recife kicsi Amszterdamjában, azaz a belvárosban is pompás dolgokat talál az ember. Az összehasonlítás Amszterdammal nem véletlen. Hollandok építették ugyanakkor és ugyanúgy. Most is valahogy pont ugyanolyan, hidastól, sikátorostul, csak persze jóval kisebb. Recifében a biztonsági lehetőségektől függően változik a menő hely fogalma, de gyakran. 2000-ben a Rua da Moeda (mondjuk Fillér utca), volt a hétvégi program. Ez egy olyan utca, amely a tengertől visszafelé sétálva csumpisodik, de lesz egyre jobb hely. A megszokott globalizált kávézóktól eljutunk oda, ahova nagyon visszahúz a szívem. SZóval Rejtő megirigyelhetné kocsmák deszkából és lakókocsiból/vályogputrival összeépítve. Csak reggae meg hardrock/metál. Számomra tökéletes kompozíció. Mindenhol gyönyörű lányok, meg nagyon érdekes emberek. Van egy filmem arról, hogy mi történik ott egy átlagos karneváli estén, szinte tökéletes (Buli-tánc-roda-tömegverekedés-rendőrség). A film értéből szerintem kicsit levon, hogy előző nap még nagyon lázas voltam és egy fél fiola Tylenolra sikerült karneváli hangulatba kerülnöm. Ha Dart bedigitalizálja valamikor mostanára, akkor szívesen megosztom.

Legközelebb a bjj EB fejleményeit taglalnám legszívesebben,de még nem tudtam rendesen beszélni Max-szal, hogy pontosan milyen volt. Olinda meg azért szerepel a címben, mert persze egészen másról akartam írni, Olindáról, meg a hírhedt rodáról a Raca da Ser-en.

 

Címkék: sör buli brazília strand capoeira recife cachaca boa viagem recife antigo rua da moeda aranyélet

A bejegyzés trackback címe:

https://tucano.blog.hu/api/trackback/id/tr46921599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása