Szóval Zé hazament, mi meg tudtuk, hogy jól és jót csinálunk, de most hogyan tovább.

Megbeszéltem a mesterrel, hogy kiválaszt vkit, aki idejön lakni és nekiáll tanítani. Eredendően Leandro-ra gondoltunk, hiszen ismertük, minden övszínben nyert világ, brazil és pán-amerikai bajnokságot! Leandro azonban nem tudott és akart jönni, mert igen komoly sportösztöndíjat kapott Pernambuco államtól (hogy a tökszegény brazilok segítenek a kitűnő sportolóknak, az valóban erőn felüli teljesítmény, nálunk meg bújjon el a hiv. sportvezetés, ha lehetne vmi arrombada lukba, hogy finom legyek). Hívott a mester, hogy jó srácot talált, Max fog jönni. Megismerkedésünk óta legalább 15x voltam a mester akadémiáján, de bevallom fogalmam sem volt róla, hogy kicsoda Max. Felhívtam Viktort Bőminghhömben (ahogy ő mondja), ugyan kicsoda Max és tényleg jó-e? Nagyon kiröhögött. Elmondta, hogy Maxot csak háromszög királynak hívják és ne aggódjak a legjobbat kapom.  Ugorjunk vissza hét évet az időben, Maxtól tudom, hogyan történt kint a dolog. Szóval Maximiliano Carvalho de Figueiredo a tévében látta, amint Royce Gracie megmutatja a világnak, hogy ki is a legjobb bunyós. Persze azonnal lelkesedett, de fogalma sem volt róla, hogy mi az a Gracie-jitsu és hogy hol lehet gyakorolni. Véletlenül rátalált Zé Radiola mester akadémiájára (egy sarokkal a lakásuktól) és 17 évesen elkezdte "enni a tatamit". Max pont olyan, mint Zé többi tanítványa, fanatikus technikamániás, imádja a megmérettetéseket. Brazil és Európa-bajnok, akit itthon még senki sem.., na ide még visszatérünk, de haladjunk legalább sorrendben, mert különben olyanokat írnék, mint S. Gy. a Hócipőben, érdekes, művészi, nemes és teljesen érthetetlen:)

Szóval ismét gyűjtés repülőjegyre, barátaim és Kotroczó Robi segítségével (adott bónuszt) kifizettük Max utazását. Itt meg kell említenem, hogy ezidőben keresett meg Kesthely Bence, aki Machado féle kékövvel a derekán érkezett meg Magyarországra és annak ellenére, hogy soha nem látott, mégis így ismeretlenül segített pénzzel a jegyet megvenni.

Szóval itt volt Viktor Estima átutazóban és egy angol tanítványa, vártuk Maxot a reptéren, már nem emlékszem ki vitt ki, de arra igen, amikor megláttam tanáromat és nagyon jó barátomat, persze ezt akkor még csak sejtettem. Hát majd elájultam, amikor egy piszkafavékony, olyan 185 cm magas srác sétál ki az ajtón, olyan fülekkel, mint Miki egér Disney korai ciklusából. Úristen kit küldött Zé? Ez a gyerek fog kiállni mogyi legjobb bunyósaival? Szét fogják tépni az állatok, hogy bebizonyítsák szart sem ér a Gracie-jitsu!

Bíztam Zében, mert ismertem már az öreg furmányost, tudtam, hogy sokkal több lehet a srácban, mint ami látszik, de nagyon aggódtam. Mi itthon nem a tudást tiszteljük, hanem a nagydarab  barmokat, mert azt hisszük, hogy a vizualitás = teljesítmény.

Na mindegy, eltelt két nap ismerkedéssel és eljött az első szeminárium 24 résztvevővel. Az edzés végén Max sorba ültette a népet és egymás után kicsinált 24 embert!!!!!!!! Ezt mégegyszer leírom, hogy pontosan értsétek: egymás után lekopogtatott pihenés nélkül 24 embert! Volt köztük amatőr, mint én, de sokdanos judós, jitsus, kempos, krav magás és még ki tudja kicsoda. mind kopogott. Esélyük sem volt Max ellen. Na, akkor már tudtam: sínen vagyunk, mi leszünk a legjobbak és olyan iskolát építünk, amilyen Zé Radiola kinti akadémiája és mi magyarok leszünk a bajnokok!!!!  

Címkék: mma gracie barra bjj max carvalho jiu jitsu ju jitsu

A bejegyzés trackback címe:

https://tucano.blog.hu/api/trackback/id/tr37630184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása