Elindítottam a Facebookon egy oldalt "Magyarok Brazíliában néven"

Itt tudjátok megnézni és egyben tetszikelni is:

http://www.facebook.com/magyarokbraziliaban

Azt gyakrabban frissítem, mint ezt a blogot, naponta 1x legalább. Illetve remélem, hogy megmozdulnak a Brazíliában élő magyarok is és pakolnak rá 1-2 dolgot. 

A karnevál óta nem írtam, nem véletlenül, ilyen volt egyébként, a hátsó sorban ott ugrálok én is! (a hajtás után)

 

Egyébként, fogalmam sics, hogyan jutottam el Recife főterére aznap este, de szerencsére az ugrálás magamhoz térített annyira, hogy legalább haza tudtam menni. Na, mindegy hagyjuk ezt, megesett már másokkal is.

Közben az alsó szomszéd kecója felgyulladt, így átköltöztünk a város túlsó oldalára (miután túléltük a tüzet). 

Ez nekem tulajdonképpen nagyon jól  jött, mert 3 órát kellett utazni edzésre, így viszont már mind nap tudom nyomni. Zé mester szokés szerint fantasztikus. Közben volt egy szeminárium Braulio Estimával, nagyon rendben volt, végül is 135-en jöttek el rá. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezt a képet direkt azért csináltam, ha véletlenül egy leány is megnézné a blogomat, akkkor lássa, hogy a csajok is nyomják, sőt ezek a hölgyek nagyon-nagyon jól jitsuznak:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szóval egyelőre ennyi, kérlek tetszikeljétek a Facebookon a "Magyarok Brazíliában" című remekemet! Majd elfelejtettem, hogy futás közben mindig éneklünk, így igazi szakértője lettem a "Kés a koponyába" című BOPE indulónak, bármikor tudom már üvölteni, tökmindegy, hogy közben vattát köpök-e vagy 38 fokban guggolgatok egy hegyomlással a hátamon. Közben a többiek (ma)elindultak a pánamerikai bajnokságra, nagyon drukkolok nekik, ha jól tudom, akkor Max is megy!

Címkék: karnevál bjj recife braulio estima gracie barra pe

A bejegyzés trackback címe:

https://tucano.blog.hu/api/trackback/id/tr104321306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grafogirl 2012.05.29. 15:27:09

Rátaláltam a blogodra, majd ígérem olvasgatom... a magyarok brazíliában facebook oldalt terjesztem ;)

tucano 2012.05.29. 22:13:05

@Grafogirl: köszönöm szépen!
Igazából alig írok erre a blogra, a régi posztjaim között van 1-2 hiánypótló, de annyit kell mostanában körmölnöm, hogy a saját élményekre már nincs időm. Aztán lehet, hogy mindjárt írok vmit, fene se tudja.
süti beállítások módosítása