hoppá

 2010.11.12. 13:47

Hát, kedves olvasóim, pont március óta a blogom felé se néztem, mondjuk 8 másikat kell melóügyben naponta töltenem, egyszerűen nem volt erőm, meg voltak fontosabb dolgok is. Azóta megpattantunk Brindisiből és 5 hónapja Lisszabon, Angola és a Zöldfoki-szigetek nyomvonalat követem. Ettől függetlenül meglepve láttam, hogy olvassátok, amiket írtam, úgyhogy 1-2 komoly sztorit megírok, mert vannak új élmények, csak még meg kell emésztenem. Addig is, nézzetek egy kis tuti capoeirát. Amúgy is elegem van a sok rattyerkedésből, végre vége van ennek az angolába hajló bájolgós divatnak, ismét lehet rendesen pörögni,bár ez a mi esetünkben eddig is így volt. Szóval két kedves lány a Legiao Brasileira De Capoeira szokásos, két évente megtartott nagy versenyéről:

Erről van szó kérem, kis benguela bemelegítésnek és aztán mindenki repülhet jobbra-balra. Persze ez csak az én véleményem, de így szeretem:) Majd elfelejtettem, ha minden jól megy, akkor idén dolgozom a bjj EB-n, így tényleg rendesen be tudok majd számolni! Addig is jó felkészülést a Gracie Barra Hungria minden csapattagjának, mert voltam 1-2 edzésen itt és szintén nem tréfálnak a skacok!

Címkék: gracie barra bjj tucano mestre zebrinha legiao brasileira de capoeira

A bejegyzés trackback címe:

https://tucano.blog.hu/api/trackback/id/tr312444406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása